Wydarzenie:
Forum Ewangelizacyjne - Godzina Miłosierdzia
Gdzie:
Krynica-Zdrój, ul. Park Sportowy
Hala Lodowa MOSiR
Kiedy:
10-11 czerwca 2017
Organizatorzy:
Fundacja „Dla Wszystkich” oraz Parafia Zdrojowa serdecznie zapraszają na I Forum Ewangelizacyjne organizowane w Krynicy-Zdroju. Forum nosi nazwę - ,,Godzina Miłosierdzia”.
W programie organizatorzy zaplanowali: Eucharystię, konferencje zaproszonych Gości, całonocną Adorację Najświętszego Sakramentu, modlitwa o uzdrowienie, koncert zespołu TGD i wiele innych, Bożych niespodzianek, które z pewnością przyczynią się do tego abyś spędził niezapomniany czas wśród ludzi kochających z całego serca Jezusa Chrystusa.
PROGRAM FORUM
SOBOTA 10.06.17
8:00 - Zapisy i rejestracja - Hala MOSiR ul. Park Sportowy im. Juliana Zawadowskiego
10:00 - Oficjalne rozpoczęcie Forum, zawiązanie wspólnot, wprowadzenie w modlitwę, zespół muzyczny Confessio
10:30 – 11:30 - Konferencja o. Robert Więcek
11:30-12:00 - Zespół muzyczny Confesio
12:00-13:00 - Konferencja Dobromir Makowski
13:00-15:00 - Przerwa obiadowa
15:00-15:45 - Koronka do Bożego Miłosierdzia/zespół muzyczny Confessio
15:45-16:00 - Przygotowanie do Eucharystii
16:00-17:30 - Eucharystia
17:30-19:00 - Przerwa/ Kolacja zespół muzyczny Confessio
19:00-20:00 - konferencja Ks. Artur Ważny
20:00-22:00 - Adoracja Najświętszego Sakramentu, modlitwa o uwolnienie i uzdrowienie
22:00-24:00 - koncert TGD
24:00-6:00 - osobista całonocna Adoracja Najświętszego Sakramentu w Kościele Zdrojowym
NIEDZIELA 11.06.17
10:00 – 10:20 - Zespół muzyczny Confessio
10:20 – 11:20 - Konferencja Ks. dr Paweł Marzec
11:20 – 12:40 - Przerwa obiadowa
12:40 – 13:40 - Konferencja Ks. Artur Ważny
13:40 – 14:00 - Przygotowanie do Eucharystii
14:00 – 15:30 - Eucharystia/ oficjalne zakończenie Forum
GOŚCIE FORUM:
Zapisy:
Temat Forum:
Prowadzący:
Jeżeli czegoś szukasz, jeżeli czegoś Ci brakuje, jeżeli odczuwasz pustkę w swoim sercu, jeżeli pragniesz doświadczyć prawdziwej miłości Bożej, to Forum Ewangelizacyjne ,,Godzina Miłosierdzia” jest dla Ciebie. Zapraszamy!
Kontakt do Organizatorów: